Emma Roberts' Makeover for Aunt Moo
Emma Roberts teams up with Jonathan and Drew to surprise her honorary Aunt Mela with a custom kitchen transformation. Aunt "Moo" has spent her life helping others and rescuing animals, so now Emma wants to create an eclectic space for her to enjoy.