When in Rome
Bobby Flay and Giada De Laurentiis arrive in Rome and immediately seek out their favorite foods -- pizza and gelato! They visit the neighborhoods they love, learn about four iconic pastas and sit down to a traditional Roman meal with Giada's mom.