Laura Linney
Award-winning actor Laura Linney joins Ina Garten for a day of cooking and conversation. Ina bakes a welcoming Blueberry Ricotta Breakfast Cake, teaches Laura how to cook Shrimp Boil with a twist and makes an unexpected find while antiques shopping.