Committed in Matrimony
With Clayton's mom living in his closet, he worries about his fiancée's arrival. Sophie and Rob question each other's loyalty. Nikki gives Justin an ultimatum. Devin and Nick reunite in Korea. Jasmine blames a rash breakout on Gino's dirty apartment.