Hey Jealousy
Jordan confronts Everton with the voicemail that could derail their trip. Matthew hopes he can keep up with fiancée Ana at Carnival. Jessica wants Juan to give up cruise life. Carlos storms off after a disagreement with VaL, days before their wedding.