Alfa Romeo Spider Veloce 2000 – del 1
Mike Brewer setter fra seg den nykjøpte 1972 Alfa Romeo Spider Veloce 2000 hos Edd China. Vil restaureringen gi Mike litt profitt på utlegget på 2200 pund?