1987 Alfa Romeo Spider Quadrifoglio
Mike og Ant finner en 1987-modell Alfa Romeo Spider Quadrifoglio med sjelden hardtop. Bilen trenger store reparasjoner - blant annet må drivakselen bygges helt om.