Pernilla og Benjamin drar hjem til Hans og Christina, som har sittet fast i Nerja siden koronautbruddet. De møtes av en viltvoksende hage og restene av en rotteinvasjon. Melina vil hjelpe Bianca å bli frisk fra bulimien.