Philippe har flyttet ut og Bianca er lei seg for at de ikke klarte å bo sammen. Pernillas problemer med overgangsalderen er tilbake og hun svetter seg gjennom et møte. Bianca har sluppet sitt nye varemerke, og Benjamin overrasker med en eksklusiv konsert.