Pernilla tar tak i helsen sin, noe hun ikke har prioritert tidligere. Det innebærer både svette og tårer. Familien tar farvel med det høyt elskede familiemedlemmet hunden Marqy, noe som blir vanskelig og følsomt for hele familien.