The One with the Chick and the Duck
Når Pete kjøper en restaurant, må Monica bestemme seg for om hun skal takke ja til jobb der. Ross hjelper en skadd Rachel heller enn å bli intervjuet på TV. Joey og Chandler adopterer en and og en kylling.