Velma Makes a List
Crystal Cove vgs’ peneste jenter er under angrep, og Velma setter spørsmålstegn ved sine feministiske verdier, mens Fred analyserer sitt eget syn på kvinner. Etter å ha bedt Daphne om hjelp roter Norville seg inn i et nytt mysterium.