Buss havner i dyp grøft
En voldsom ulykke mellom en taxi og en personbil inntreffer i nærheten av Gullmarsplan og Pelle rykker ut. Magnus og kollegaen Olle får et komplisert oppdrag når de skal berge en buss som har kjørt av veien og ned i en dyp grøft utenfor Avesta.