A Few Good Men
Matt og Caroline blir overrasket over at Matts mor Kelly plutselig dukker opp igjen. Stefan og Elena bekymrer seg for Damons nye holdning, og Damon blir spurt av sheriff Forbes om å bli med i en ungkarsauksjon for veldedighet.