Helseinspektøren / Golfbråk / Toms svanesang / Kong Spike den store
Helseinspektøren kommer på besøk, og Tom og Jerry må gjøre alt for å holde hotellet rent. Tom og Jerry spiller en heftig kamp med minigolf. Jerry blir venn med en tøff svane. Spike tror han er hundekongen men Tom og Jerry gjør opprør!