En mann prøver å hoppe foran toget
Jeanette og Fille treffer en fyr som har rød forsvarsspray i ansiktet. Trygghetssentralen får inn melding om en mann som prøver å hoppe foran toget, og varsler Arian og Micke. Mattias og Soran prater alvor med en familiefar som truer en sperrevakt.