Frida Wallberg
Frida Wallberg var en av Sveriges mest framgangsrike boksere. Etter en ødeleggende knockout ble kampen om tittelen en kamp for livet. I sommer ble helsen dårligere. Sofias engler skaper en trygg bolig der Frida kan komme tilbake til livet.