Hvem har bart?
Programleder Ronny Brede Aase utfordrer Solveig Kloppen, Magnus Devold og Jonis Josef for å finne ut hvem som er best til å skille ekte vare fra bedragere. Hvem er operasanger og hvem har bart? Dette er noen av oppgavene du kan gjette på.
Et rullerende humoristpanel får testet hvor gode de er på å avsløre bløffmakere. De skal vurdere tre personer som hevder å ha ulike roller eller talenter, og de må gjette på hvem som snakker sant og hvem som forsøker å lure dem.