Uunngåelig nedtelling
44 kjendiser kaster papirfly, 43 gjetter hva muskler veier, 42 prøver å beregne 5 minutter på en ny måte, og 41 må motstå en uventet fristelse. Én etter én må deltakerne forlate arenaen.