Lights, Camera, Relationship
…Er det bare skuespill? Carrie blir overrasket når Berger synes det er greit med en tur til hennes favoritt blant designersteder, men ikke liker tanken på umiddelbar suksess. Miranda tilbringer uventet natten med Steve.