Round 2: Rivals on the Ropes
To kjemper i restaurantbransjen, kokk Robert Irvine og gründer Jon Taffer, konkurrerer mot hverandre i en episk middagsduell. De må ta i bruk de unike ferdighetene sine for å finne ut hvem som kan skryte av å være den ekte mesteren.