Uforsiktig matlaging
Paramedisinere rykker ut til en mann som står og rister ved en busstopp. Brannmesteren skjeller ut en mann som har skapt kaos med sin skjødesløse matlaging. Medisinsk enhet sendes ut på gjenopplivingsoppdrag.