Charlotte's Web
Det dukker opp spørsmål om det nye mysteriet siden jentene må bli værende i Rosewood. En rastløs Aria begynner å virke mistenkelig når hun drar litt for kjapt tilbake til Boston. Men kan Aria virkelig være den som står bak dette?