Unbridled
Det er en tøff tid for alle «løgnerne». Spencer er ute av seg på grunn av minnene fra «den tapte sommeren», Aria pleier fortsatt et knust hjerte, Emily sliter med å takle Paiges svik, og Hanna prøver uten særlig hell å date igjen.