That Girl Is Poison
Jennas overdådige bursdagsfest virker for bra til å være sann, og Aria, Emily, Hanna og Spencer tror at det er noe annet på gang – særlig når det viser seg at Garrett får permisjon fra fengselet for å besøke sin syke mor den samme kvelden.