Hemmeligheter
Peppa er en søt liten gris som bor sammen med lillebroren sin, Georg, mor og far. Greta elsker å leke, kle seg ut og selvsagt bade i gjørme. Eventyrene hennes har alltid en lykkelig slutt med høy latter.