The Sacrifice
Piotr er en gravejournalist som skriver for Kurier. Han er på sporet av omfattende økonomisk svindel, og det viser seg snart å bli svært personlig for ham. Trass i protester fra redaktørene får Piotr artikkelen på trykk.