The Lonely Hearts Club
Det er valentinsdag i Orange County, og Sandy og Kirstens konflikt om Rebecca fortsetter. Ryan prøver å slutte fred med Caleb for å tilbringe valentinsdagen med Lindsay. Seth, Zach og Summer drar til San Diego.