Twistin' the Night Away
Tenkende SUV-er tar NTSF som gissel, Sam må samarbeide med et skummelt nytt medlem av teamet, og Trent må spore opp hvem som står bak alt. Men det fins ikke bare én gjerningsmann. Alle har noe å skjule... eller har de det?