Det er nest siste dommerutvelgelse. Talentene kniver om de ytterst få plassene inn til semifinalen, og dommerne river seg i håret over vanskelige valg! Hkeem sliter fremdeles med å forstå, og å uttale «Burlesque», men heldigvis er det hjelp å få.