Väinö og Gunn-Berit arrangerer pool-party i villaen sin! Nikolai og Frode bestemmer seg for å lage en treretters middag til de lokale gatekattene, men først må de innhente råvarer!
Hatten er på, og kofferten er lastet med spekepølse, strips, gaffateip og raggsokker, alt som behøves når en ekte redneck skal ut på tur.