Teodor
Etter en kostymefest har Selma invitert gjesten Teodor med til nach i kollektivet sammen med Elin, Gloria og Kenneth. Men når de kommer inn døra og det viser seg at August er hjemme, blir Selma minnet om hvilket dilemma hun har satt seg selv i.