'57 Corvette, Part 1
Thomas og Tom kjøper en 57 Corvette til knallpris og hjelper Sue med å kjøpe en 56 Ford-pickup som de kan bygge om. Toms foodtruck ankommer, og gjengen får et nytt medlem.