Episode 2: Petter Stordalen
Petter Stordalen er vant til rampelyset, men hvordan takler han å skulle lede showet om sitt eget liv? Stordalen får brynt seg på lek og moro, og får besøk av blant andre datteren Emilie Stordalen og kona Gunhild Stordalen.