Kampen om flaskebyen
Atom krymper Supermann slik at han kan besøke kryptonerne i flaskebyen Kandor. Rett etterpå slår Brainiac til og drar avgårde med flasken. Atom må ta kontroll over en av Supermanns ødelagte roboter for å følge etter Brainiac og ta byen tilbake.