Ta dem
Etterforskerne er sikre på hvor Jorun og Tshawe er, men klarer de å ta dem denne gangen? Geir og Thomas tar en uventet vei sørover, mens Isak lever farlig og reiser tilbake til Jessheim, og jegerne er plutselig på sporet av Therese og Nils Jakob.