Bambuskrig
Grizzy demonterer akebrettet lemmingene har bygd, og bruker bambusstokkene for å bygge en badestamp. Når lemmingene oppdager hva bjørnen har gjort, planlegger de en diger vannpark med en kjempemessig vannsklie.