The End of the Yips
Idet Diane er med på sin første «terapi»-time, begynner hun å se alt i et positivt lys. Etter å ha sagt ja til å bli med i et studentprosjekt om svarte, kvinnelige advokater, må Liz finne en måte å forhindre en urettferdig degradering av ryktet sitt.