Ghost Train of Ely
Zak og gjengen hopper ombord på et 100 år gammelt dampdrevet tog. Det blir en overnaturlig opplevelse, der gutta undersøker rapporter om merkelige fremtoninger og avvik langs historiske Nevada Northern Railway.