Franklin Castle
Zak og teamet reiser til Cleveland for å undersøke en hjemsøkt residens i Ohio. Hvisking om drap, selvmord og brannstiftelse har fått mange til å tro at det majestetiske herskapshuset er heftet av en dødelig forbannelse.