Castillo de San Marcos
Gjengen drar til St. Augustine i Florida, for å undersøke et spansk fort. Mer enn 300 år etter at det ble bygget, er Castillo de San Marcos fortsatt forsvart av soldatenes ånder og hjemsøkt av fangene som en gang var stengt inne der.