Apache Junction
Gjengen tilbringer natten i spøkelsesbyen Apache Junction, Arizona. Zak tester nytt gassdeteksjonsutstyr i gruvene, og Jay blir helt forskrekket når han ser en mann i trenchcoat streife gjennom byen.