Ronny, jeg bærer på en skam
Det er siste etappe mot sjekkpunktet i Sintra. Markus og Ronny overnatter på en hestegård, men natten blir utfordrende. Linni og Mia er nødt til å sitte i seks timer på buss uten mat og drikke, noe Mia takler dårlig.