Spaciously Confusing
Etter flere år med langdistansependling slår et par seg nå ned i Rehoboth i Massachusetts, men romløsningen er fullstendig forvirrende. Mike prøver å lage et godt system i hjemmet, mens Denese lager et kjøkken som passer for en kokk.