Trollmannsbyen
"Peppermynte Butler må begynne helt fra begynnelsen som en ny og uerfaren trollmannstudent. Men det skjer mystiske ting på skolen, og Pep blir hovedmistenkt. Klarer han å mestre magien i tide?