Bryllupsforberedelser for Erica og Omer
Latif får jobbtilbud i Dubai. Skal han reise tilbake dit på tross av at han nettopp har kommet til Sverige og Sabrina? I Albania forbereder Erica og Omer bryllupet sitt.