Valpekjærleik/ Hus-grand prix/ Farvel, kjære brett
Bodhi har mistet favoritt-snowboardet sitt./ Avokados venner tar henne med på tur./ Lucas og Findley racer rundt i huset for å finne ut hvem som er raskest.