Million-Dollar Dino
Clayton har oppdaget en sjelden kjøttetende dinosaur på ranchen i Montana og fortsetter utgravingen. I Wyoming gjør Mike og Jake seg klar til å selge et prisbelønnet T-rex-fossil.