Baneheia - kampen om sannheten
Dokumentarserien handler om etterforskningen og rettsprosessen i saken, og hendelsesforløpet etter at gjenopptakelseskommisjonen avgjorde at Viggo Kristiansen skulle løslates og at straffesaken skulle behandles på nytt.