Høyt og lavt
Ella og Slippy har øvd på å klatre, så de kan klare å klatre opp det nye, gigantiske krateret på Saturns måne Enceladus. Dessverre så tar ikke Ella seg god nok tid til å øve på klatringen - noe som byr på problemer.